Evidence oprav je s ním hračkou.

Projděte si se mnou tuto stránku a já Vám předvedu co vše Chytrý Servis umí a dovede.


Kalendář

Toto je úvodní obrazovka, tady budete vždy začínat i končit s příjmem opravy. Barevné pole označují počet oprav na daný den a podle barvy lze určit kolik jich je. V základu je nastaveno pět oprav na den. Takže, když je pole zelené, znamená to, že je přijata jen jedna oprava, pokud je oranžové je přijato mezi 2-5 opravami, pokud je červené, je přijato pět a více oprav. Černá pole označují státní svátky.

Vlevo je formulář pro rychlé vyhledání opravy podle jejího čísla.


Příjem a dokončení opravy

Po kliknutí na pole v kalendáři se dostanete na stránku pro příjem a úpravu oprav. V tomto případě je zobrazen detail opravy číslo 2, kterou jsem již opravil a hodlám ji uložit jako hotovou.

Jakmile vyplníte cenu práce či materiálu a opravu odešlete, automaticky se odešle SMS s cenou opravy.


SMS zpráva při přijetí opravy

Ihned po přijetí opravy je zákazník informován a ve zprávě jsou shrnuty všechny důležité informace.

(po založení účtu se bude samozřejmě místo Chytrého Servisu zobrazovat jméno Vaší firmy)

SMS zpráva při dokončení opravy

Po dokončení opravy dostane zákazník sms zprávu s konečnou cenou.

(po založení účtu se bude samozřejmě místo Chytrého Servisu zobrazovat jméno Vaší firmy)


Hotovky

Takto vypadá stránka "Hotovky". Najdete zde rychlý přehled posledních čtyřiceti hotových oprav, včetně nejdůležitějších informací.


Detail zákazníka

V detailu zákazníka jsou samozřejmě uvedeny veškeré údaje o zákazníkovi. Navíc vidíte kolikrát u Vás byl na servisu a s čím.

Můžete si zákazníka vyhledat nebo si zobrazit seznam všech zákazníků


Nastavení

V nastavení můžeme měnit počet oprav na den, počet oprav do vynulování. Přidávat nebo měnit zákaznické kategorie, servisní balíčky a zaměstnance.